Základní škola a mateřská škola, Mladé Buky

Školní výlet 3.A

Publikováno: 26. 6. 2024
Autor: Zuzana Ševerová

V pondělí 17.června jsme se všichni ráno sešli v Trutnově na vlakovém nádraží. Společně s námi vyrazili na výlet do Českého ráje i naši kamarádi druháci. Naše třída se ale z Turnova vydala samostatně na cestu plnou dobrodružství skalami přes hrad Valdštejn. Na hradě si děti poslechly loupežnický příběh, který se váže k jeho historii, prohlédly si sál, nádvoří i krásnou kapli, kde jsme si společně zazpívali. Do Sedmihorek, kde jsme se zabydleli v turistickém penzionu Podháj, jsme dorazili k večeru. Další den jsme trávili ve skalách v okolí zámku Hrubá Skála, v lese jsme si trhali borůvky přímo do pusy, lezli po skalách, napili jsme se z kouzelných přírodních pramenů, aby nám šla dobře matematika, nebo český jazyk. 🙂 Parné odpoledne jsme strávili u rybníka v kempu. Osvěžující koupání přišlo všem vhod, i když ve skalách byl příjemný chládek. Děti zkoušely udržet rovnováhu na paddleboardu, pohrály si na písečném břehu, zaplavaly si a užívaly vodních radovánek. Večer nás s kamarády druháky čekal táborák s písničkami a na večerní stezce jsme potrénovali odvahu. Příjemně unaveni a plni zážitků jsme ulehli do peřin a těšili se na poslední den v ráji. 🙂 Ten jsme zakončili schovávanou v lese, a protože nám počasí přálo, tak jsme se před odjezdem ještě vykoupali. A potom už hurá za rodiči vláčkem zpět do Trutnova. Tři dny jsme strávili aktivně venku a to jsou rozhodně zážitky, které jsou potřeba. Myslím, že na tento výlet budeme všichni rádi vzpomínat a určitě se do Sedmihorek zase někdy vrátíme. 🙂